Käytämme verkkopalvelussamme evästeitä, jotka auttavat meitä parantamaan tätä sivustoa sekä seuraamaan, millaiset käyttäjät sitä käyttävät. Tutustu tietosuojaselosteeseemme. Sulje ilmoitus tästä.
Sanpekled Oy
Etusivu Yritys YhteystiedotEnergialaskuri Usein kysytyt kysymykset
Tuoteryhmät
Uutiset
06.07.2013
ELOHOPEALAMPUT KORVATAAN LED LAMPUILLA
Sanpek-LED korkealaatuiset 360° CORN  IP64 LED-lamput edustavat LED-valaistustekniikan viim...
Lue lisää
Asiakkaalle
Toimitusehdot
Tietosuojaseloste
Käyttöehdot
Yhteystiedot
Takuuehdot
Maksutavat
Toimitusehdot

Toimitusehdot

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.

Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.

Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Sanpek Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).  Kaikki  Sanpek Oy  toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Sanpek Oy kanssa.

Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.

Hinnat sisältävät arvonlisäveron.


Palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sanpek.fi  tai puhelimitse 010 3289350 ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Moreenitie 21  04250 Kerava


Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

 

Evolution Solutions Verkkokaupparatkaisu