Käytämme verkkopalvelussamme evästeitä, jotka auttavat meitä parantamaan tätä sivustoa sekä seuraamaan, millaiset käyttäjät sitä käyttävät. Tutustu tietosuojaselosteeseemme. Sulje ilmoitus tästä.
Sanpekled Oy
Etusivu Yritys YhteystiedotEnergialaskuri Usein kysytyt kysymykset
Tuoteryhmät
Uutiset
06.07.2013
ELOHOPEALAMPUT KORVATAAN LED LAMPUILLA
Sanpek-LED korkealaatuiset 360° CORN  IP64 LED-lamput edustavat LED-valaistustekniikan viim...
Lue lisää
Asiakkaalle
Toimitusehdot
Tietosuojaseloste
Käyttöehdot
Yhteystiedot
Takuuehdot
Maksutavat
Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttaja halutessaan kuitenkin voi:
a) Rekisteröityä kuluttajana Sanpek Oy asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
b) Rekisteröityessään kuluttajan tulee antaa suostumuksensa, että Sanpek Oy  rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Sanpek Oy asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Sanpek Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 10.00 -19.00 Puh. 0500 174422.  Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Sanpek Oy  on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Sanpek Oy ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat

3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 24 %). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR). Pidämme oikeuden hinnan muutoksiin.

4. Toimitus

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1 on kerrottu.
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Sanpek Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.5. Sanpek Oy toimittaa tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).  Kaikki Sanpek Oy toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen Sanpek Oy kanssa.

5. Maksuehdot

5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen: a) Ennakkomaksu pankkien maksupainikkeilla tai luottokorteilla: Lähetämme tilauksen yllä (kohdassa toimitus) mainitussa aikataulussa maksusuorituksen jälkeen.
b) Ennakkomaksu (tilisiirrolla): Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme: Lähetämme tilauksen yllä (kohdassa toimitus) mainitussa aikataulussa maksusuorituksen jälkeen.
Maksuosoituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta.
Tilattaessa ennakkomaksulla tilaus on voimassa kaksi viikkoa (14vrk), mikäli maksu ei ole kirjautunut tilillemme kyseisenä aikana katsomme tilauksenne peruutetuksi.
c) Postiennakko: Maksu suoritetaan postikonttorissa lähetystä noudettaessa. Lähetys luovutetaan kuluttajalle maksua vastaan.  Postiennakkotoimituksiin lisätään normaalin toimituskulun lisäksi 4€

d) Lasku yrityksille:  Laskutuksesta tulee sopia Sanpek Oy kanssa erikseen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. asiakaspalvelu@sanpek.fi

e) Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Sanpek Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oyj. Suomen Verkkomaksut Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oyj on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

f) Verkkopankit:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun Suomen Verkkomaksut Oyj (2122839-7) toteuttaa yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Kuluttajan kannalta palvelu toimii täsmälleen perinteisen verkkomaksamisen tavoin.

6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sanpek.fi  ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalvelu Sanpek Oy  
Posliinitehtaankatu 7 04260 Kerava

 

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Sanpek Oy, joko sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sanpek.fi  postitse osoitteeseen: Sanpek Oy PL16 04301 Tuusula. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Sanpek Oy antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Sanpek Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. Sanpek Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Sanpek Oy vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Sanpek Oy toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu
10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Evolution Solutions Verkkokaupparatkaisu